חנות וירטואלית - שופ פקטורי
שופ-פקטורי TV
עיצוב חנות וירטואלית במערכת שופ-פקטורי
מאמרים נבחרים
  • פיתוח אפליקציות פייסבוק פיתוח אפליקציות פייסבוק כאמצעי שיווק ייחודי ועוצמתי, מתכננים לפתח אפליקציה לפייסבוק ? המדריך הבא נכתב במיוחד בשבילכם..
  • חנות וירטואלית מאובטחת חנות וירטואלית מאובטחת היא האפשרות היחידה שלכם, התפשרות בנושא האבטחה תעלה לכם ביוקר, בכתבה הבאה נציג בפניכם את המאפיינים החשובים ביותר לאבטחת החנות הוירטואלית שלכם או החנות בה אתם מעוניינים לרכוש מוצרים.
  • בניית חנות וירטואלית בניית חנות וירטואלית : מדריך לתכנון חכם, חושב לפתוח אתר מכירות ולהתחיל לעבוד מהבית? לא מבין מהיכן להתחיל ? כל זאת ועוד, במאמר הבא...
  • 10 טיפים לבניית חנות וירטואלית מנצחת יש לכם חנות וירטואלית אבל אין לכם מספיק תנועה ? מתכננים לפתוח חנות באינטרנט ולהצליח במכירות ? קבלו 10 טיפים לבניית חנות וירטואלית מנצחת..
  • אתרי מכירות אתרי מכירות - הוצאות קטנות, רווחים גדולים.. ההבדלים בין אתר מכירות שומם לחנות מצליחה ומשגשגת מהו המבנה הויזואלי המתאים לחנות שלך ואיך סל הקניות יעזור לך למכור יותר, זאת ועוד, במאמר הבא..

בניית חנות וירטואלית - לחשוב חכם


בניית חנות וירטואלית - לחשוב חכם בניית חנות וירטואלית : מדריך לתכנון חכם, חושב לפתוח אתר מכירות ולהתחיל לעבוד מהבית? לא מבין מהיכן להתחיל ? כל זאת ועוד, במאמר הבא...

אז יש לך עסק ויש לך מוצרים אבל אתה לא רוצה להפסיד לקוחות רק בגלל שאין לך חנות גם באינטרנט, ולכן התחלת לחפש קצת מידע באינטרנט ולהבין מי נגד מי..
 אז הגעת למקום הנכון, בכתבה הבאה ננסה לחלוק איתך מעט מהניסיון שרכשנו לאורך השנים ולספק לך תמונה ברורה יותר.

בניית חנות וירטואלית : התהליך

בניית חנות וירטואלית אינו תהליך דומה לבניית אתר תדמיתי כזה או אחר, תהליך בניית חנות וירטואלית דומה יותר לתהליך בניית חנות פיזית באזור מסחר או מרכז קניות.
תהליך זה בנוי ממספר שלבים קריטיים והכרחיים לבניית חנות וירטואלית מקצועית

תחילה נמנה את השלבים לבניית החנות הוירטואלית:

  • התכנון :
    • תכנון מאפיינים עיקריים (אפיון אתרים)
    • תכנון מבנה האתר ונתיבי קישורים
    • תכנון ממשק ניהול ומאפייני ניהול
    • גיבוש קונספט עיצובי ובניית תסריט
  • ברמת הביצוע:
    • עיצוב החנות
    • פיתוח ממשק ניהול בהתאם לאפיון
    • פיתוח אסטרטגית שיווק ופרסום
    • התאמה טכנית לכל הדפדפנים
    • איסוף תמונות ומפרטים למוצרי החנות
    • תכנון מיטוב למנועי חיפוש - SEO:
      • קביעת זירות רלוונטיות
      • תכנון ופיתוח מבנה האתר תוך מתן דגש ליעדים ותחרות
      • תכנון ופיתוח היררכית קישורים
      • פיתוח מבנה תוכן

אלו הם שלבי הביצוע בקצרה כאשר הם מחולקים לשלב התכנון ושלב הביצוע.

מה עדיף ? אופי או יופי ? אולי גם וגם ?

מי הוא קהל היעד שלך ? האם הקהל הוא ילדים מגיל 8 עד 18 שאוהבים לשחק במחשב?, האם הם נשים בגיל העמידה ששונאות את הבעל ? כל אלו שאלות שתידרש לענות עליהן עוד בשלב אפיון האתר, עליך לגבש את אופיה של החנות הוירטואלית באותו האופן ובאותה רמת חשיבות בדיוק כאילו הייתה זו חנות אמיתית בקניון.
האם תרצה קירות גבס בשילוב זכוכית ותאורה בכניסה לחנות? או אולי חלל פתוח ותאורה מעומעמת ותמונות אומנות על הקירות?, כאמור עליך להשיב על שאלות אלו ולבחון את עצמך ואת טעמך ביחד עם איש מקצוע בתחום העיצוב, גבש את אופיה הכללי של החנות, ואת אופן פעולתה ברמת הגולש וברמת הניהול.

עצב את חווית הגולש שלך

בניית חנות וירטואלית מתחילה בתור גולש, חווית הרכישה של הגולש שלך היא הדבר הכי חשוב בחנות, בניגוד לאתרי תדמית או אתרי קטלוג, חנות וירטואלית מבצעת רכישה, כלומר הלקוח אמור לפתוח את ארנקו ולשלם מכספו באמצעות ממשק החנות, אם לא ירגיש בנוח כאשר יבקר באתר גם לא ירגיש בנוח לפתוח את הארנק.

הטעות הנפוצה ביותר בקרב בעלי חנויות היא שימוש בעיצוב זול ובלתי עדכני, לרוב פשוט מטעמי חסכון, הרי אין ספק שעל איכות צריך לשלם, ואם הייתה זו חנות בקניון אף אחד לא היה מעיז להציג אותה ברמת עיצוב ירודה או מיושנת, לכן גם אם זה רק האינטרנט אל תזלזל בגולש ותעניק לו חווית רכישה בלתי מקצועית, הוא פשוט ינטוש אותך לטובת המתחרים שלך.

אם כבר פתחת חנות העלתה מוצרים ואתה לא מצליח למכור, יתכן שחווית הרכישה בחנות שלך אינה מקנה לגולש את מלוא הנוחות לבצע רכישה אצלך.

מה הסרט שלך ?

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אם כך, כמה שווה סרט ?

אז למה לדבר כשאפשר לראות סרט? אמרה פעם אישה חכמה, ואצלנו בחנות הוירטואלית אין דבר יותר אינפורמטיבי עשיר ומשכנע מסרטון וידאו, לכתוב אפשר עד אין סוף (וטוב שכך) אבל כאשר תשלב זאת עם מידע עשיר המועבר לגולש בדרך נוחה ומהירה כמו סרטון תוכל ליהנות משני העולמות  וגם גולשי האתר, מה שיקרב אותם מאוד לביצוע הרכישה.
בניית חנות וירטואלית בעידן שבו הטכנולוגיה מאפשרת לשלב תוכן בכמה אמצעים ויזואליים תהיה זו טעות קריטית לא לנצל זאת ולהפיק את המרב מדף המוצר שלך.
בבואך לתכנן את החנות שלך זכור שיש לך את האפשרות להציג את מוצריך במגוון אופנים ויזואליים, נצל זאת על מנת להעשיר את חווית הרכישה של הלקוח שלך.

המשך ל - 10 טיפים לבניית חנות וירטואלית מנצחת
המשך ל - שיווק חנויות וירטואליות

עזרו לנו ליצור עבורכם תוכן עשיר יותר בנושא בניית חנות וירטואלית..
אנו מודים לך על עזרתך, תגובתך תסייע לנו ליצור עבור כולם תוכן איכותי יותר עשיר יותר ובעיקר כזה שיספק מענה מקצועי לשאלות החשובות ביותר.
חיפשת תוכן בנושא בניית חנות וירטואלית באינטרנט, מהו המידע אותו רצית לקבל ? אנא ענה על שאלות הסקר הבאות ועזור לנו לספק לך ולשאר הגולשים את המידע החשוב ביותר עבורכם.

מהו המידע החשוב ביותר בנושא בניית חנות וירטואלית אותו קיווית למצוא בדף ?
מהו המידע השני בחשיבותו אותו קיווית למצוא בדף ?
האם ישנו מידע שלדעתך יהפוך את הדף לאיכותי במיוחד ? אולי אפילו כזה ששווה לשתף ?
אהבתם ? הצטרפו לתכנית הטיפ השבועי חינם !
אתה נמצא בדף העוסק בנושא בניית חנות וירטואלית - לחשוב חכם.
או צפה בתגית: בניית חנות מקוונת